Privaatsuspoliitika ja andmete turvalisus
1. Kõik Zaba Lemmikloomapoe (www.zaba.ee) e-poe tellimise ning ostude sooritamise käigus teatavaks saanud personaalsed andmed käsitletakse kui konfidentsiaalset infot. Ettevõte kohustub mitte avaldama kliendi isikuandmeid kolmandatele osapooltele. Ettevõte kasutab kliendi personaalseid andmeid tellitud toodete saatmiseks kliendile või tellimustega seotud küsimuste korral.
2. Kliendil on õigus nõuda oma andmete kustutamist ettevõtte andmebaasist.
3. Kaupmees sisestatud kaardi andmeid ei näe, kaarditehingu tegemiseks suunatakse klient Pankade Kaardikeskuse turvalisse keskkonda. Maksmise hetkel toimub kaardiomaniku kaardiandmete sisestus kaardiomaniku poolt Kaardikeskuse serveris paiknevasse andmebaasi ning andmeid säilitatakse samuti Kaardikeskuses paiknevas serveris.
4. Küsimuste korral võtke ühendust meie klienditoega zaba@mail.ee või telefonil +372 50 36666.
Kauba üleandmise ja saatmise kord
1. Toimetame kaupa kohale AINULT Eesti piires.
2. Kohe peale makse laekumist võetakse tellimus töösse ning kliendile saadetakse e-kiri tellimuse kinnitusega.
3. Kohaletoimetamisaeg Eesti piires on 2-3 tööpäeva (saartele kuni 5 tööpäeva). Nädalavahetusel kauba kohaletoomist ei toimu.
4. Kauba toimetab kohale Teie valitud aadressil kuller või saadame paki Teie poolt valitud Omniva pakiautomaati.
5. Palume päeval, mil kaup saabuma peaks, hoida telefon enda läheduses ja sisselülitatuna.
6. Pakiautomaati transport 3.50. Tellimus üle 45€ on transport pakiautomaati TASUTA
7. Kulleriga transport 4,50. Tellimiused üle 100€ on transport kulleriga tasuta!
* Nädalavahetustel ja pühadel tellimusi ei toimetata!
TÄHTIS! Ettenägematute asjaolude tõttu, nagu näiteks saadetiste arvu suurenemine kampaaniate ajal, vedaja logistilised vead jms, võib kauba kohaletoimetamine viibida. Kliente teavitatakse hilinenud saatmisest e-posti teel.
Kauba tagastamine
Kui tellitud toode ei vasta Teie ootustele, on Teil õigus toode 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest tagastada või ümber vahetada.
Kaupa on õigus tagastada kui:
1. Kättetoimetatud kaup ei vasta tellitud kaubale;
1.1. kättetoimetatud kaup on defektiga.
2. Punktis 1 ja 1.1. esinenud juhtumi korral peab Ostja Müüjat kauba tagastamise soovist teavitama. Selleks palume saata vastavasisuline vabas vormis avaldus Zaba Lemmikloomapoe
kontaktidele.
2.1. Punktis 1 ja 1.1. kirjeldatud tagastamise puhul, pakub Zaba Lemmikloomapood Ostjale uue- või asenduskauba.
2.2. Juhul kui Ostja ei soovi asendustoodet, tagastatakse Ostjale kauba eest tasutud summa.
2.3. Punktis 1 ja 1.1. toodu põhjal tasub kauba tagastamise transpordi kulu Müüja.
3. Juhul kui Ostja soovib kauba tagastada muudel põhjustel (14 päeva tutvumisperiood), siis tasub kauba tagastamisega seotud transpordikulu Ostja.
Kauba tagastamiseks ja/või ümbervahetamiseks võtke palun ühendust e-maili teel info@zaba.ee või helistage telefonil: +372 50 36666
Kauba tagastamise soovi edastamisel võtame Teiega ühendust kolme tööpäeva jooksul ning täpsustame kauba tagastamise ja/või ümbervahetamisega seotud detailid. Tagastatud kauba eest kannab Zaba Lemmikloomapood Ostjale raha tagasi 7 tööpäeva jooksul arvestades kauba tagasijõudmise päevast Zaba Lemmikloomapoe lattu.
NB! Tagasi võetakse ja/või ümber vahetatakse ainult avamata pakendeid.